Tuesday, December 21, 2021

Uppsats om mitt hem

Uppsats om mitt hem



Det finns också en gyllenbrun och vit matta med en marmorvas uppsats om mitt hem Kanada perfekt placerad på bordet. När du går bort några dagar eller en vecka kan du inse hur mycket du saknar ditt hem och får hemlängtan. Andra Andra. Etiketter: klass 1 mitt hem. Tidigare var det en gemensam ort och nu har det helt förvandlats till ett högklassigt läge, uppsats om mitt hem. De säger alltid att de älskar att stanna här för alltid.





Liknande uppsatser



det är den sötaste platsen i världen vi finner kärlek till familjen här och känner oss lyckliga. På samma sätt tar djur också betalt på samma sätt när de känner fara de kommer tillbaka till sitt hem för att skydda sig själva så att hemmet också ger dig säkerhet från omvärlden, uppsats om mitt hem. Hemmet är en plats där uppsats om mitt hem gå och hitta skydd hem räddar oss från värme kyla och regn. Så hemmet fungerar också som skydd. Mitt hem ligger i township vi bor väldigt lycklig här mitt hem är i lägenhet jag älskar lägenhet för att jag älskar höjd och det ger hela örnen utsikt över min stad. Så jag kan se hela staden och så se den vackra solen gå ner medan jag dricker en kopp te.


Det finns också floden narmada som passerar i närheten av mitt hem så att jag kan se dess utsikt och så bjuda på torskbrisen varje dag vilket ger mig en fantastisk feeing. Det finns en stor trädgård i närheten av mitt hem där det finns så många träd och många papegojor som bor där så på kvällen kommer papegojor tillbaka till sitt bo och träffar sin familj och delar mat. Utsikten är så fantastisk. I mitt hem finns det ett kök där min mamma bjuder på grejer åt oss och det finns ett sovrum där vi vilar och ett master bedroom för mig och min bror. Det finns också en salong där vi gör våra andra saker. Hoppa till primär navigering Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till primär sidofält Vårt berättelseteam Kontakta oss Sekretesspolicy, uppsats om mitt hem.


Livsstil Uppsats om mitt hem Bästa erbjudandena för Birthday Entertainment Indien.





skriva konturer för uppsatser



Den har lerväggar. Det finns fyra rum exklusive salongen och köket. Mina föräldrar delar rummet i anslutning till köket. Min mormor och farfar delar rummet nära salongen. Ytterligare ett rum används som förråd. Det finns en rymlig innergård. Vi har även en ladugård med två kor och en liten kalv. Jag respekterar mina föräldrar och gamla farföräldrar. Jag lyder alltid deras kommandon. Min mamma och mormor tycker inte om att skiljas från mig för ett ögonblick. När jag går till skolan följer min mormor med mig upp till skolan. Hon väntar på mig vid skolporten under den sista tiden. Min mamma lagar mat åt oss. Eftersom hon är lärare lagar hon mat på morgonen och konserverar den ordentligt till lunch.


Min syster som bor på college vandrarhemmet kommer ofta och hjälper min mamma i hennes arbete. Jag skämtar ibland med min farfar och mormor. Jag är väldigt förtjust i vår trädgård. Jag vattnar blomplantorna på min fritid. När min farfar går till ladugården följer jag med honom. Jag kysser ofta den lilla kalven. När någon i mitt hem blir sjuk, tar jag hand om det på rätt sätt. Min farbror kommer till vår familj varje månad. Han tar med godis till mig. Ibland kommer min fars vänner och äter middag här. Min far är en bra värd. På min födelsedag bjuder min mamma in andra lärare i hennes skola. De kommer alla och delar glädjen med oss. uppsats , hem , min. Navigation Hem huvudmeny Hem Om webbplatsens innehåll Kvalitetsriktlinjer Bevara dina artiklar Friskrivning Sekretesspolicy Användarvillkor Copyright Kontakta oss Återgå till innehåll Artikel Delad av.


Relaterade inlägg: Uppsats för barn om mitt hem Ord Uppsats för barn om min familj Kort stycke för barn om min familj Ord Uppsats för barn om min familj ord kort uppsats om min familj. Exempel på frågeformulär för resonemang för centralbanksexamen. Vi använder cookies på vår webbplats för att ge dig den mest relevanta upplevelsen genom att komma ihåg dina preferenser och upprepade besök. Sälj inte min personliga information. Cookie-inställningar Acceptera. Hantera samtycke. Stäng Sekretessöversikt Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse när du navigerar genom webbplatsen. Av dessa lagras de cookies som kategoriseras som nödvändiga i din webbläsare eftersom de är nödvändiga för att webbplatsens grundläggande funktioner ska fungera. Vi använder också tredjepartscookies som hjälper oss att analysera och förstå hur du använder denna webbplats.


Dessa cookies kommer endast att lagras i din webbläsare med ditt samtycke. Du har också möjlighet att välja bort dessa cookies. Men att välja bort vissa av dessa cookies kan påverka din surfupplevelse. Funktionell Funktionell. Funktionella cookies hjälper till att utföra vissa funktioner som att dela innehållet på webbplatsen på sociala medieplattformar, samla in feedback och andra tredjepartsfunktioner. Prestanda Prestanda. Men nu har det varit den viktigaste platsen i landet. Det är den perfekta platsen för att driva ett företag baserat på Dhaka. Vår byggnad har två våningar.


Vi bor på en våning och den andra hyrs ut. Det ritades av en mycket bra arkitekt och byggnadsstrukturen är ganska bra. Folket bor här för uthyrning, de är också väldigt glada över vårt hus. De säger alltid att de älskar att stanna här för alltid. Vi har ett bra band med dem. På vår våning har vi två sovrum, tre toaletter, ett kök och en matsal. Det finns gott om plats för vardagsrummet där. Mina föräldrar inredde rummet ordentligt och gjorde det till ett perfekt vardagsrum. Mitt rum är en av de vackraste delarna av hela byggnaden. Jag har allt i rummet. Min veranda ligger på västra sidan och jag kan se lite av en naturlig utsikt därifrån.


Ibland kommer jag ut och sitter där med en bok i handen. Jag har en stor garderob för att hålla mina kläder och en stor bokhylla för att hålla mina böcker. Mitt datorbord är också väldigt vackert. Jag älskar att jobba med det. Men vi har tillräckligt med parkeringsplats framför vårt hus. Det kommer att krävas eftersom vi planerar att skaffa en bil snart. Sammantaget är mitt hem fantastiskt och väldigt intressant för mig. Det finns så många anledningar till varför jag älskar att bo i mitt hem. Först och främst tror jag att jag känner lite extra tröst här. Allt är väldigt enkelt och smidigt här. Jag älskar att bo med min familj.


När jag går hemifrån känner jag mycket hemlängtan. Jag vill komma hem så snart som möjligt. Vi är en mycket lycklig familj som lever tillsammans lyckligt med massor av kärlek och roligt. Vårt hus kanske inte har så mycket lyx men vi känner oss väldigt bekväma och trygga här. Nästan alla har sitt eget hem och de föredrar att bo i sitt hem. I den här uppsatsen ska jag prata om mitt hem. Jag tror alltid att mitt hem är den bästa platsen för mig att bo i den här världen. Vi känner oss alla speciella när vi stannar hemma. När du går bort några dagar eller en vecka kan du inse hur mycket du saknar ditt hem och får hemlängtan. Jag har ett väldigt vackert hem. Den byggdes av min far för 10 år sedan.


Min far flyttade hit med hela familjen. Han kämpade mycket innan han byggde det här huset här. Det finns några vackra saker som jag kommer att dela med er alla om mitt hem. Vi har totalt 10 rum i byggnaden. Terrassen är väldigt vacker med massor av vackra blomväxter. Mitt läsrum och sovrum ligger på andra våningen. Jag älskar att bo där. Men vårt kök och matsal på första våningen. Min äldre bror och syster och min mormor bor på första våningen. Vårt vardagsrum ligger också på första våningen.


Detta är ett mycket väl inrett rum med två vackra soffgrupper och en storbilds-TV. Jag älskar att spendera tid i vardagsrummet. Min syster gjorde det här rummet väldigt speciellt med sin egen inredningskunskap. När någon gäst kommer till vårt hus låter vi dem sitta här. Det finns några häpnadsväckande målningar också på väggen. Vi har fått ett välinrett och komplett kök. Min mamma och hembiträde lagar mat där. Min mamma kan laga god mat. Matsalen är ganska stor och vi äter alla tillsammans där. Min far tolererade aldrig att äta separat. Mitt rum är också väldigt stort och jag försöker alltid hålla det snyggt och rent. Min syster hjälper ibland till att hålla ordning på mitt rum. Det finns så många anledningar till att jag älskar att vara i mitt hem.


Den första anledningen är min familj. Och jag älskar min familj mycket. Det är väldigt lätt att leva med dem. När jag bor utanför mitt hem kan jag känna hur jobbigt det är. Allt i mitt hem är väldigt bekant och känt för mig. Mat är en stor fråga för mig. Jag älskar att äta mat som min mamma har lagat. Min syster lagar också mat ibland. Hon kan också laga mat. Det finns sex medlemmar i min familj. Mina två syskon, föräldrar och min mormor. Alla medlemmar i min familj är mycket omtänksamma och kärleksfulla. Det här är en fantastisk plats för mig.


Alla saker som är relaterade till mitt hem är väldigt förtjusta i mig. Var jag än bor vill jag komma tillbaka till mitt hem. Här är en vacker och kort 10 raders uppsats om mitt hem. Denna korta uppsats är väldigt enkel och viktig för eleverna. Vi älskar alla att vara med vår familj i vårt hem. Det finns totalt tre sovrum i huset. Mina föräldrar delar ett sovrum, och min bror delar ett med mig och ett annat är till morfar. De andra rummen är också mycket bra i skick och min mamma tar hand om hela huset. Jag älskar att bo i det här hemmet med hela min familj och jag finner mycket lugn i det. Den har lite extra komfort. Vi har gett dig massor av enkla och lättlärda exempel. Essä om mitt hem i ord Vi är en stor familj som bor tillsammans i ett stort hus.

No comments:

Post a Comment